Samsung a anuntat smartphone-ul Galaxy S6 la evenimentul Mobile World Congress din Barcelona pe 1 martie 2015. In afara de forma si dimensiunea generala, nu exista prea multe lucruri in comun intre acesta si smartphone-ul precedent. Pe langa Galaxy S6 a venit versiunea Edge – o varianta cu specificatii identice, dar cu un display curbat la marginile laterale ale dispozitivului.
Galaxy S6 pare sa fi incheiat discutiile privind pozitia sistemului de operare Android in Statele Unite, dar a si inapoiat pozitia de conducere companiei Samsung.
Ultimele informatii ale Kantar World ComTech privind vanzarile de smartphone-uri pentru trei luni in Statele Unite, pana in mai 2015, arata ca cota de piata a sistemului de operare Android a crescut cu 2,8 puncte procentuale la 64,9% in Statele Unite.
Aceasta crestere a fost ajutata de prima luna de vanzari a smartphone-ului. Cu toate acestea, in Europa este o cu totul alta poveste.
Aici, cota de piata a sistemului de operare Android a scazut cu 2,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In plus, nu au existat cresteri majore in cele cinci piete majore din Europa care includ Spania, Italia, Franta, Marea Britanie si Germania.
Directorul de cercetare al Kantar, Carolina Milanesi, a precizat ca prima luna de vanzari a smartphone-ului Galaxy S6 a facut in asa fel incat Samsung sa-si consolideze pozitia fruntasa in Statele Unite.
In Statele Unite, cota de piata a Samsung a crescut de la 52% cat era in trei luni pana in aprilie 2015, la 55% in trei luni pana in mai 2015.
Samsung a vazut o crestere continua a cotei de piata in Statele Unite, avand in vedere ca Galaxy S6 a devenit al treilea cel mai bine-vandut smartphone dupa iPhone 6 si smartphone-ul S5 al Samsung. Se pare ca in Statele Unite, companiei Samsung i-a mers destul de bine cu Galaxy S6 si Galaxy S6 Edge.