Cumparatorii de masini din Guangzhou, China, au acum posibilitatea de a cumpara sau de a incerca o masina cu ajutorul unei aplicatii de smartphone si al unui automat de vanzare al Ford si Alibaba.
Automatul de vanzare din China este rezultatul unui parteneriat format acum vreo doi ani intre Ford si Alibaba. Acest automat de vanzare gazduieste zeci de autoturisme Ford in cladirea cu mai multe etaje. Utilizatorii trebuie doar sa selecteze autoturismul pe care il doresc prin intermediul aplicatiei Tmall si vor putea testa autoturismul timp de trei zile.
Ford exploreaza noi metode de vanzare a masinilor si, in ultimii ani, a cochetat cu ideea de a infiinta structuri uriase care sunt in principal automate de vanzare pentru masini.
Ford si-a infiintat primul automat de vanzare cu gigantul in comert electronic Alibab din China si este rezultatul unui parteneriat pe care cele doua companii l-au format acum doi ani.
Cladirea gigantica cu mai multe etaje este situata in Guangzhou, China, si este denumita Super Test-Drive Center si are zeci de autoturisme Ford. Utilizatorii din China pot alege pur si simplu masina pe care o doresc din aplicatia Tmall a Alibaba si apoi o pot lua pentru un test timp de trei zile.
Astfel, vor avea destul timp sa se obisnuiasca cu noua masina si sa decida daca doresc sau nu sa o cumpere. Automatul de vanzare din China foloseste serviciile Alibaba si ofera potentialilor clienti reduceri si stimulente in functie de utilizarea lor a ecosistemului Alibaba.
Conceptul de depozitare a masinilor in spatii mecanice nu este unul nou. De fapt, radacinile dateaza de la inceputul anilor 1900, dar acest sistem a fost rareori folosit pentru a vinde autoturisme.
Acesta este motivul pentru care Ford si Alibaba si-au unit fortele pentru a oferi clientilor din China o noua modalitate de a cumpara masini. Ramane de vazut daca acest automat de vanzare al Ford si Alibaba din China va aparea si pe alte piete de pe glob.