Articolele de tip clickbait (momeala pentru click) au fost o problema pe care Facebook o avusese acum nu mult timp in urma, iar compania a lucrat la modalitati de a rezolva problema.
Cu toate acestea, se pare ca acum cei de la Facebook au o noua problema bait (momeala), si anume „momeala pentru interactiune” care consta in faptul ca postarile sunt create in asa fel incat oamenii sa interactioneze cu ele.
De exemplu, ati intampinat, probabil, postari care aveau un titlu gen „Dati click pe LIKE daca credeti ca vafele sunt mai bune decat clatitele!” Sau postari pe Facebook care cer o reactie diferita pentru o imagine diferita, ca si cum ar incerca sa efectueze un sondaj.
Acesta este un lucru pe care Facebook vrea sa-l elimine si va incepe sa ingroape postari „momeala pentru interactiune” in News Feed. Potrivit companiei de social media, „Oamenii ne-au spus ca nu le plac postarile spam pe Facebook care ii determina sa interactioneze cu like-uri, actiuni, comentarii si alte actiuni”.
Asta inseamna ca, incepand de acum, postarile care sunt considerate „momeala de interactiune” nu vor mai aparea atat de usor in News Feed-ul Facebook, iar paginile, editorii si altii care folosesc acest tip de practici vor vedea, de asemenea, ca reach-ul lor este redus pentru toate postarile.
Intr-un fel, acest lucru este similar cu modul in care functioneaza Google, in care utilizatorii care nu respecta regulile lor apar mai jos in rezultatele de cautare.
Speram ca acest lucru va reduce cantitatea de postari cu „momeala pentru interactiune” pe care utilizatorii o primesc in News Feed, dar presupunem ca utilizatorii pot oricand ignora aceste pagini sau le pot ascunde daca acest lucru nu functioneaza. Aceasta problema este foarte pregnanta pe Facebook.