Facebook continua sa lupte cu imprastierea stirilor false pe cea mai mare retea sociala a lumii. Compania a anuntat acum ca are de gand sa deprioritizeze linkurile postate de utilizatorii care posteaza foarte frecvent, acestia sunt utilizatorii care distribuie un numar mare de postari in fiecare zi.
Cercetarea companiei a aratat ca oamenii care posteaza mai frecvent de 50 de ori pe zi distribuie deseori continut de slaba calitate si stiri false. Vicepresedintele Facebook, Adam Mosseri, care se intampla sa fie la conducerea News Feed-ului, a mentionat ca cercetarea companiei Facebook a aratat ca oamenii care posteaza mai frecvent de 50 de ori pe zi distribuie deseori stiri false si continut de slaba calitate.
Continutul pe care acestia il distribuie tinde sa includa clickbait (momeala care te convinge sa dai click), dezinformare si senzationalism. Facebook vede o legatura suficienta intre stirile false si postarile foarte frecvente, asa ca a decis sa-si ajusteze algoritmul pentru a se ocupa de astfel de utilizatori.
Acest lucru inseamna ca, daca urmaresti pe cineva care este un postac de foarte mare frecventa, vei incepe sa vezi mai putine postari de-ale sale in News Feed-ul tau.
Avand in vedere ca Facebook are doua miliarde de utilizatori pe glob, aceasta schimbare minora va avea un mare impact asupra imprastierii continutului de slaba calitate si a stirilor false.
Facebook a indicat ca aceasta schimbare este limitata la utilizatorii individuali si nu la Pagini. Asadar, daca esti cineva care opereaza o pagina pentru o afacere locala sau pentru un furnizor de servicii, nu trebuie sa te ingrijorezi. Aceasta schimbare nu va afecta Paginile, indiferent de frecventa lor de distribuire a postarilor.