Electronic Arts nu este prea interesata in relansarea jocurilor sale vechi, asa ca sa nu te astepti ca remake-ul HD pentru Mass Efect Trilogy sa fie lansat prea curand.
Cand editorii lanseaza jocuri vechi pe platforme noi, Peter Moore de la Electronic Arts spune ca se simte ca si cum ai lansa acelasi lucru de doua ori, pentru ca ai ramas in pana de idei.
In ultimii ani, am inceput sa vedem tot mai multi dezvoltatori si editori care au lansat remake-uri HD ale jocurilor lor vechi.
Este acesta un lucru rau? Nu neaparat, avand in vedere ca unor gameri fara indoiala le-ar placea sa joace din nou vechile titluri cu grafica actualizata care nu arata la fel de demodata pe cat obisnuia.
Cu toate acestea, daca te asteptai ca Electronic Arts sa ia parte la aceasta miscare de remake HD in masa, ai putea fi dezamagit, pentru ca se pare ca Electronic Arts nu este interesata sa refaca jocurile vechi.
Intr-un interviu pentru IGN, COO-ul (Chief Operating Officer) Electronic Arts, Peter Moore, a dezvaluit motivul pentru care compania Electronic Arts nu este interesata in lansarea de remake-uri HD pentru titlurile mai vechi, in ciuda faptului ca incepe sa devina trendul.
Moore a fost citat spunand, „Remake-urile, din cauza faptului ca suntem cine suntem si din cauza acestui portofoliu de proprietate intelectuala cuprinzator… pui toate astea impreuna, nu stiu de unde sa gasim timp pentru a face remake-urile… suntem o companie careia ii place doar sa mearga inainte”.
Cu toate acestea, acesta nu da vina nici pe companiile care fac asta. Potrivit lui Moore de la Electronic Arts, acesta recunoaste ca remake-urile HD sunt o modalitate grozava de a atrage venituri, chiar daca s-ar putea sa nu fie neaparat directia catre care Electronic Arts vrea sa se indrepte.
„Pentru multe companii, remake-urile sunt o modalitate excelenta de a atrage venituri. Este mai ieftin, este un IP care este acolo, il poti imbunatati, iar asta e grozav”.