Facebook Messenger va incepe sa-si extinda reclamele din ecranul de start la scara globala in saptamanile care urmeaza. Testarea reclamelor in ecranul de start al aplicatiei a inceput in luna ianuarie in Australia si Tailanda.
Compania a testat un beta in Tailanda si Australia cu care compania le-a aratat utilizatorilor de Facebook Messenger reclame in ecranul de start. Compania pare sa fie multumita de rezultate, pentru ca acum a anuntat ca aceasta optiune de publicitate este acum lansata la scara globala.
Ceea ce inseamna acest lucru este ca in curand vom incepe sa vedem reclame in ecranul de start din Facebook Messenger. Ecranul de start din Facebook Messenger poate fi cel mai bine descris ca si un inbox care iti prezinta cele mai recente conversatii cu cunostintele, paginile si cu botii.
Vei incepe in curand sa vezi reclame in acel spatiu. Compania a inceput sa testeze aceasta optiune de publicitate in Tailanda si Australia in luna ianuarie a acestui an. In mod evident, compania vede un potential suficient de mare in aceasta optiune pentru a o lansa global.
Aceasta va deschide un nou flux grozav de venituri pentru companie, avand in vedere ca Messenger are in prezent peste 1,2 miliarde de utilizatori activi lunar pe glob.
Reclamele care sunt afisate in ecranul de start pentru utilizatorii Facebook Messenger se vor baza pe un model de licitatie, iar advertiserii vor avea acces la aceleasi optiuni de targetare a utilizatorilor asa cum au in prezent pe Facebook si Instagram.
Directorul pentru produse pentru aplicatia de mesagerie, Stan Chudnovsky, a confirmat acum cateva zile ca utilizatorii de pe glob vor incepe sa vada reclame pe ecranul de start al Facebook Messenger incepand de pana la sfarsitul acestui an, cel tarziu.