YouTube vine cu o schimbare majora pentru afisarea numarului de abonati al canalelor. Schimbarea ar putea impiedica site-urile de analiza, cum ar fi Social Blade, sa afiseze in mod activ daca creatorii castiga sau pierd subscribers.
In loc sa vezi numarul exact de subscribers al unui canal de YouTube (de exemplu, 10.500.000), vei vedea o multime rotunjita de 10 milioane. S-ar putea ca aceasta sa nu fie o schimbare majora pentru oamenii care nu au viata dezordonata a creatorilor YouTube, dar aceasta schimbare cu rotunjirea ar putea domoli un pic goana dupa subscribers pe YT.
In ziua de azi in care avem social media, multi au devenit obsedati de multimea de like-uri pe care postarile lor le primesc, de numarul de abonati pe care ii au si asa mai departe.
Nu e clar daca aceasta obsesie este sanatoasa. Prin urmare, compania Instagram a testat solutii pentru acest lucru, de exemplu ascunderea multimii de like-uri la postari.
Ei bine, se pare ca Google ar putea proceda in mod similar pentru YouTube. Compania a anuntat ca va efectua unele modificari la modul in care YouTube afiseaza numarul de abonati al canalelor.
Cei care au peste 1000 de abonati isi vor putea vedea numarul de abonati rotunjit in loc de numarul exact. Conform Google, „Pentru canalele cu mai putin de 1000 de abonati, multimea exacta de abonati va continua sa fie afisata. Odata ce canalul trece de 1000 de subscribers, vom incepe sa rotunjim multimea de subscribers”.
Google sustine ca procedeaza astfel pentru a crea „consistenta”. De asemenea, compania afirma ca aceste schimbari cu rotunjirea nu vor intra imediat in vigoare si ca vor fi aplicate pentru canalele YouTube incepand cu august 2019.
Nu e clar cat de mare va fi impactul asupra creatorilor YouTube, dar probabil unii s-ar putea sa nu fie prea incantati de ambiguitatea rotunjirii si ar prefera sa aiba mai degraba numere exacte legate de canale.