Serviciul YouTube doreste sa demonstreze celor mai celebri creatori de continut ai sai ca serviciul popular de clipuri video este mai mult decat un business de publicitate. Compania detinuta de Google plateste o suma uriasa de bani pentru ca creatorii de continut sa promoveze noi caracteristici.
In trecut, YouTube era mai mult sau mai putin platforma implicita pe care oamenii o foloseau pentru a urmari continut video. In zilele noastre exista mai multe optiuni, iar tendintele se schimba, asa ca compania este cu siguranta in pericol de a-si pierde pozitia de top.
Astfel ca, se pare ca intr-o incercare de a-si mentine vizitatorii interesati, YouTube plateste creatorilor de continut o suma uriasa de bani pentru a ajuta la promovarea anumitor caracteristici.
Intr-o stire de Bloomberg, aflam ca YouTube plateste o mare suma de bani creatorilor de continut mai cunoscuti. Acesti bani sunt folositi pentru ca creatorii sa promoveze unele dintre serviciile premium ale serviciului, cum ar fi platile de membru, functii de chat imbunatatite si multe altele.
Asa ca, daca intrati pe unele canale populare de pe YouTube si le vedeti promovand caracteristici YouTube, sa nu fiti surprinsi. Se pare ca aceasta miscare a venit dupa reclamatiile creatorilor care considera ca publicitatea nu este suficienta pentru a trai din YouTube si ca serviciul a inceput sa devina mai strict in legatura cu care continut poate fi monetizat si care nu poate fi monetizat.
Multi creatori de continut au simtit ca acest lucru le afecteaza veniturile. Suma de bani platita de companie se ridica la zeci de mii de dolari si se pare ca poate ajunge chiar la sute de mii de dolari.
Aceasta nu este prima data cand auzim astfel de stiri, avand in vedere ca anterior s-a spus ca platforma YouTube se simte amenintata de serviciul IGTV al Instagram si ca incearca sa plateasca creatorii pentru ca serviciul companiei Google sa primeasca prima data bani din distribuirea continutului lor. Ramane de vazut daca aceasta miscare va da roade.