Unii internauti au spart Wall Street Journal, pretinzand ca ofera scuze in numele publicatiei fata de un anume vlogger, pentru ca un alt canal de YouTube sa nu-l depaseasca pe acel vlogger.
Fanii unui vlogger recurg la lucruri extreme pentru a se asigura ca vloggerul lor preferat de pe YouTube ramane canalul cu cei mai multi abonati.
Unii dintre voi poate stiu ca suprematia lui PewDiePie este amenintata de un alt canal de YouTube – care se numeste T-Series – asa ca fanii lui PewDiePie au incercat sa obtina cat mai multi abonati noi pentru acest vlogger de pe YouTube.
Pentru acest scop, au spart un site partener al Wall Street Journal pentru a-si raspandi mesajul. Se pare ca fanii sai au renuntat la spargerea imprimantelor pentru a-l sustine pe acel vlogger de pe YouTube.
Publicatia a efectuat o investigatie in canalul lui in luna februarie din 2017 si au gasit limbaj antisemit. Acest lucru a dus la pierderea contractului lui PewDiePie cu Maker Studios Disney si chiar cu seria Scare PewDiePie.
S-a reusit dezvaluirea unei postari sponsorizate pe un site afiliat al Wall Street Journal, postare care sustine ca publicatia doreste sa-si ceara scuze fata de PewDiePie, pentru ca vloggerul de pe YouTube ar fi fost inteles gresit de jurnalistii sai – care au fost concediati.
Pagina chiar a adaugat ca WSJ va sponsoriza canalul pentru a ajunge la numarul maxim de abonati si sa invinga canalul T-Series care are 80 de milioane de abonati pe YouTube.
Pagina a fost eliminata rapid de Wall Street Journal, iar publicatia spune ca a lansat o investigatie completa pentru platforma sparta. „Pagina a fost detinuta de Wall Street Journal. Custom Solutions este o unitate a diviziei de publicitate care nu este afiliata redactiei WSJ”, a declarat un reprezentant al publicatiei pentru The Verge.