Veniturile agentilor de publicitate ai companiei Facebook din Statele Unite s-ar putea reduce cu 50% si exista un motiv pentru asta. Dar nu are legatura Facebook cu reducerea veniturilor.
Compania Facebook cu sediul principal in Statele Unite a dezvaluit ca lucreaza pentru a reduce pierderile pentru advertiserii care ii folosesc platforma.
Compania Apple din Statele Unite si-a exprimat aproape dintotdeauna pozitia in privinta vietii private si a implementat diverse functii de confidentialitate atat in iOS cat si in macOS, ceea ce le-a redus agentilor de publicitate veniturile.
Se pare ca compania Apple din SUA nu pare prea deranjata ca agentii de publicitate au pierderi din cauza sa, pentru ca update-ul iOS 14 al Apple vine cu noi functii de confidentialitate.
Astfel ca compania Facebook din Statele Unite a trebuit sa-i alerteze pe agentii de publicitate ca veniturile lor ar putea scadea cu 50%. Asta pentru ca, in iOS 14, compania americana Apple le ofera utilizatorilor optiunea de a impiedica reclamele sa-i monitorizeze.
Drept urmare, utilizatorii probabil vor vedea mai putine reclame targetate/personalizate. Conform companiei Facebook din Statele Unite: „Desi este dificil de cuantificat impactul pentru editori si dezvoltatori in acest moment, in testare am observat o scadere de peste 50% a veniturilor editorilor cand personalizarea a fost eliminata din campaniile mobile de reclame. In realitate, impactul poate fi de peste 50%, asa ca lucram pentru a sprijini editorii”.
Sistemul de operare iOS 14 este in prezent stabilit pentru o lansare in aceasta toamna. Atunci vor fi anuntate probabil si smartphone-urile iPhone 12 ale companiei americane Apple. Ce parere ai despre asta? Crezi ca Facebook va pierde venituri din cauza companiei Apple?