Compania Facebook din Statele Unite inregistreaza venituri in scadere. Veniturile prognozate de Facebook pentru primul trimestru al acestui an sunt de aproximativ 27-29 de miliarde de dolari, in timp ce analistii prognozau circa 30,15 miliarde dolari.
Platforme precum reteaua sociala FB din Statele Unite se bazeaza pe date pentru vinde publicitate directionata. Acesta e motivul pentru care cei de la compania FB din Statele Unite nu au fost foarte incantati atunci cand compania Apple din Cupertino, SUA, a lansat noi functii de confidentialitate pe dispozitivele sale, fapt ce a redus veniturile retelei sociale Facebook din Statele Unite.
Conform unei declaratii a Facebook din trecut, aceasta prognoza ca veniturile sale vor scadea, iar acum s-a dezvaluit despre ce suma e vorba. Conform unor analisti, acestia prognozau ca compania va genera 30,15 de miliarde de dolari in primul trimestru din 2022.
Dar potrivit Facebook, pentru primul trimestru din 2022 veniturile ar putea scadea la 27-29 de miliarde de dolari. Potrivit directorului de operatiuni al Meta, Sheryl Sandberg, compania Apple din Cupertino, Statele Unite, e compania responsabila pentru reducerea veniturilor Facebook.
„In primul rand, reclamele. La fel ca altii din industrie, ne-am confruntat cu obstacole din cauza noilor setari de confidentialitate implementate de Apple pentru iOS. Apple a creat doua provocari pentru agentii de publicitate. Una dintre ele e ca acuratetea anunturilor noastre a scazut, ceea ce a crescut costul obtinerii de rezultate. A doua provocare e ca masurarea acestor rezultate e mai ineficienta”.
Presupunem ca acest lucru nu e ceva suprinzator, deoarece ne imaginam ca majoritatea utilizatorilor activeaza functiile de confidentialitate lansate de compania Apple din Cupertino pentru dispozitivele iOS.