Samsung Electronics a raportat profituri record pentru aproape fiecare trimestru al anului trecut, dar se pare ca lucrurile se schimba. Compania a dezvaluit intr-un raport privind veniturile ca a generat un profit operational de 14,8 trilioane de woni (13,2 miliarde de dolari) dintr-un venit de 58 de trilioane de woni (51,8 miliarde de dolari) in trimestrul 2 al acestui an.
La fel ca iPhone-urile companiei Apple, seria Galaxy S a companiei Samsung parea de neoprit in ceea ce priveste popularitatea si suma de bani pe care o aduce companiei.
Desi popularitatea sa nu poate fi contestata, se pare ca smartphone-ul Galaxy S9 nu ii aduce in zilele noastre companiei Samsung la fel de multi bani pe cat si-ar dori. Asta potrivit raportului privind veniturile al Samsung care a fost lansat recent si care a aratat ca Samsung a inregistrat o scadere de 0,7% a vanzarilor smartphone-ului Galaxy S9.
Acest lucru a avut ca rezultat un profit operational de 14,8 trilioane de woni dintr-un venit de 58 de trilioane de woni in trimestrul 2, dar in trimestrul anterior compania de smartphone-uri a avut un profit de 15,64 de trilioane de woni dintr-un venit de 60,56 de trilioane.
Samsung nu este singura companie in aceasta situatie, deoarece alte companii au inregistrat, de asemenea, scaderi similare. De exemplu, HTC a spus recent ca a inregistrat o scadere de 68% in vanzari.
De asemenea, s-a spus ca vanzarile smartphone-ului Galaxy S9 se situeaza la cel mai scazut nivel al companiei de la smartphone-ul Samsung Galaxy S3 care a fost lansat acum multi ani. Compania a atins varful cu smartphone-ul Galaxy S7 in 2016 despre care se spune ca a fost cel mai mare succes al companiei, vanzandu-se in 50 de milioane de unitati.
Nu este surprinzator sa vedem acest lucru, deoarece multe companii chineze, cum ar fi Xiaomi si Huawei, au lansat agresiv smartphone-uri care sunt considerabil mai ieftine – dar care ofera totusi specificatii decente, in timp ce companii precum Apple si Samsung si-au crescut practic preturile la smartphone-uri.