Influencerul Instagram, Luka Sabbat, a fost dat in judecata acum scurt timp pentru ca nu a respectat un contract. Luka Sabbat trimis in judecata, in varsta de 20 de ani, a fost fotografiat in luna septembrie la anumite evenimente impreuna cu Kourtney Kardashian.
Oamenii au spus ca perechea s-a despartit dupa scurta intalnire. Influencerul dat in judecata (care nu a promovat corespunzator ochelarii inteligenti Spectacles) are 1,4 milioane de urmaritori pe Instagram.
Platformele de social media precum Instagram sunt folosite in scopuri publicitare si de promovare, desi uneori promovarea nu pare publicitate. Asta pentru ca companiile angajeaza „influenceri” pentru a le promova produsele intr-o maniera mai naturala, cum ar fi atunci cand influencerii sunt vazuti in public folosind/purtand anumite produse.
Din pacate pentru un influencer Instagram, Luka Sabbat, se pare ca acesta a fost dat in judecata pentru ca nu a promovat corespunzator ochelarii Spectacles ai Snap.
Compania care l-a dat in judecata este PR Consulting Inc., pentru ca Luka Sabbat nu a respectat contractul pe care l-a semnat cu compania. Acesta trebuia sa posteze trei Povesti Instagram si o fotografie in feed-ul sau Instagram unde putea fi vazut purtand dispozitivul Spectacles.
Se pare ca Luka Sabbat a postat doar o Poveste si o postare in feed-ul sau, iar acesta nu le-a trimis celor de la PR Consulting pentru aprobare.
De asemenea, se pare ca influencerul Instagram nu a respectat acordul de a fi fotografiat in public purtand acel dispozitiv Spectacles in timpul evenimentelor de moda din Milano si Paris.
Drept urmare, compania ii cere influencerului Instagram 45.000 de dolari pe care Luka Sabbat i-a primit, dar si inca 45.000 de dolari pentru plata daunelor. Luka Sabbat nu este primul influencer care este dat in judecata de o companie pentru ca nu a promovat corespunzator produsele sale.
Si ne indoim ca Luka Sabbat va fi ultimul. Recent, a avut loc un incident in care o celebritate din Rusia a fost data in judecata de Samsung pentru ca a folosit un iPhone, in timp ce aceasta trebuia sa promoveze smartphone-urile Samsung.