Au aparut rezultatele financiare ale Spotify, iar serviciul popular de redare de muzica anunta ca are acum 83 de milioane de abonati cu plata, in crestere fata de cei 70 de milioane de abonati cu plata pe care serviciul ii avea in luna ianuarie. De asemenea, numarul total de utilizatori activi lunar a depasit 180 de milioane in ultimul trimetru.
In luna mai, compania a anuntat ca a reusit sa ajunga la 75 de milioane de abonati cu plata la nivel global. Acest numar e imens, avand in vedere ca inseamna ca Spotify a reusit sa-si mentina rolul de lider si de cea mai mare platforma de streaming de muzica din lume.
Dupa cateva luni, se pare ca acest serviciu isi mentine conducerea. Cele mai recente date financiare ale companiei au aratat ca compania este acum camin pentru 83 de milioane de abonati cu plata.
Asta inseamna ca, de atunci si pana acum, Spotify a crescut cu 8 milioane de noi abonati cu plata, ceea ce este impresionant. Potrivit companiei, Family Plan este unul dintre principalele motive ale cresterii sale.
Pentru cei care nu stiu, platforme precum Spotify si Apple Music ofera planuri familiale care permit ca mai multi utilizatori sa fie grupati sub un singur abonament.
Acest plan familial este, in general, mai ieftin decat abonamentele individuale, asa ca este usor de vazut de ce multi utilizatori au optat pentru acest plan familial al Spotify.
Acestea fiind spuse, retineti ca cei 83 de milioane de abonati cu plata sunt la nivel global. Unii poate ca-si amintesc ca, la inceputul acestei luni, s-a spus ca Apple Music a reusit practic sa depaseasca Spotify pe piata din Statele Unite. Nu este clar daca noii abonati cu plata la nivel global ai Spotify au ajutat compania sa-si recastige locul fruntas in Statele Unite.