Dintr-un anumit motiv, o multime de clienti ai serviciului de streaming de muzica Spotify incearca sa-si anuleze abonamentele la aceasta platforma. De fapt, platforma de muzica e coplesita de solicitarile de anulare a abonamentelor Premium, asa ca si-a suspendat asistenta live pentru clienti.
Platforma de streaming Spotify e camin pentru o multime de artisti si creatori de podcasturi. Recent, s-a dezvaluit ca muzicianul Neil Young a solicitat platformei sa-i inlature muzica de pe Spotify din cauza podcastului lui Joe Rogan care a iscat controverse din cauza parerii lui Joe asupra vaccinurilor.
Apoi si artistul Joni Mitchell a decis acelasi lucru, iar acum se pare ca o multime de clienti ai serviciului de streaming de muzica isi anuleaza abonamentele.
Astfel ca, s-a vehiculat ca serviciul de streaming s-a confruntat cu un numar atat de mare de solicitari de anulari incat platforma nu numai ca si-a suspendat temporar asistenta live pentru clienti, dar si solicitarile de anulare.
Potrivit unei persoane de la MainStreet Law: „Spotify nu mai permite oamenilor sa-si anuleze abonamentele. Serviciul lor de asistenta pentru clienti e coplesit. Probabil Spotify va permite intr-un final clientilor sa si le poata anula cum era posibil inainte, atunci cand sistemul lor nu va mai fi atat de coplesit”.
Conform unor utilizatori ai platformei, acestia au reusit sa-si anuleze abonamentele la platforma de muzica, in timp ce altii s-au confruntat cu un serviciu prea lent si nereceptiv la solicitarile lor.
Retine faptul ca exista o diferenta intre inchiderea contului la serviciul de streaming Spotify si anularea abonamentului Premium de muzica. Stirea aceasta e despre anularea abonarii Premium.