Microsoft si-ar fi inchis toate magazinele fizice din China continentala, clientii din acea tara fiind nevoiti sa apeleze la partenerii de distributie ai companiei sau la magazinul online Microsoft pentru a-i cumpara produsele.
Compania tehnologica si-a inchis magazinele fizice din China continentala, dar clientii inca vor putea cumpara produse prin parteneri sau online de la Microsoft.
South China Morning Post precizeaza ca aceasta companie se va focusa pe vanzari prin alte canale, imbunatatind parteneriate cu retailerii terti si sporindu-si prezenta online.
Miscarea marcheaza o schimbare semnificativa a modului in care Microsoft face afaceri in a doua cea mai mare economie din lume, acest lucru indicand catre o strategie de vanzari mai larga care ar putea fi aplicata global, nu doar in China.
Desi e in prezent evaluata ca fiind cea mai valoroasa companie din lume, cu o capitalizare de piata de 3,413 trilioane de dolari, portofoliul companiei technologice se intinde mai mult decat doar pe produsele hardware.
Comparativ cu Apple – care sta in umbra companiei Microsoft cu o capitalizare de piata de 3,377 trilioane de dolari – produsele hardware Surface ale Microsoft nu s-au dovedit a fi la fel de populare.
Interesul in declin si profiturile mici de pe urma magazinelor fizice ar putea fi partial de vina pentru decizia companiei americane de a-si inchide toate magazinele fizice din China.
South China Morning Post citeaza trei distribuitori anonimi care declara ca magazinele fizice ale companiei au avut timp pana pe 30 iunie sa inchida.
Operand ca businessuri de franciza, acele spatii din China continentala au fost anterior exceptate de la decizia din 2020 a Microsoft de a inchide mai multe magazine fizice in lume. Locatiile cheie din Londra, New York City, Sydney si cele din campusul sau Redmond raman in prezent deschise.
TechRadar