Compania Google din Statele Unite a eliminat sute de aplicatii din magazinul sau Play Store, iar Google a dezvaluit si ce motive a avut de a trecut la aceasta decizie de a le elimina.
In ziua de azi, incepem sa vedem ca o multime de aplicatii adopta abordarea free-to-play. Este de inteles, deoarece, eliminand costul de a juca jocul, jucatorii ar putea fi mai tentati sa-l incerce.
Cu toate acestea, dezvoltatorii si editorii trebuie sa genereze venituri cumva, asa ca reclamele sunt de obicei introduse in aceste jocuri de pe Play Store ca mijloc de generare a veniturilor.
Din pacate, uneori, reclamele alese de dezvoltatori si editori pot fi sacaitoare si perturbatoare, afectand in cele din urma experienta generala a jucatorului.
Drept urmare, Google a anuntat intre timp ca a eliminat circa 600 de aplicatii din Play Store despre care Google a descoperit ca contineau reclame perturbatoare.
Conform companiei Google din Statele Unite: „Definim reclamele perturbatoare ca fiind reclame care sunt afisate utilizatorilor in moduri neasteptate si care interfereaza si afecteaza capacitatea de utilizare a functiilor dispozitivului. Desi acestea pot aparea in interiorul aplicatiei de pe Google Play Store, o forma de reclame perturbatoare pe care le-am vazut in crestere consta in anunturile iesite din context, si anume atunci cand dezvoltatorii ofera reclame pe un dispozitiv mobil chiar si cand utilizatorul nu se afla in aplicatia lor”.
Compania Google din Statele Unite mai adauga: „Am dezvoltat recent o abordare inovativa bazata pe invatare automata pentru a detecta cand aplicatiile din Play Store afiseaza reclame iesite din context, ceea ce a dus la eliminarea pe care o anuntam astazi”. Ce parere ai despre aceasta decizie de eliminare din partea companiei din Statele Unite? Ai intalnit astfel de reclame perturbatoare in aplicatiile descarcate de pe Play Store?