Google Play, platforma de aplicatii si jocuri a companiei Google, are acum un nou logo. Noua sigla creata de compania din SUA marcheaza cei 10 ani de existenta a platformei.
Aceasta platforma are acum un nou logo pentru a celebra cea de-a 10-a sa aniversare. Compania din Statele Unite a optimizat aspectul siglei. Cele mai notabile schimbari sunt culorile mai putin vibrante pe care compania le utilizeaza pentru multe dintre serviciile sale. E o optimizare discreta care complementeaza si noul logo Chrome actualizat mai devreme in acest an.
„Prezentam un nou logo care reflecta mai bine magia Google si se potriveste cu brandul impartasit de multe dintre produsele noastre utile – Search, Assistant, Photos, Gmail si asa mai departe”, potrivit lui Tian Lim, vicepresedintele platformei.
Noul logo al Google Play marcheaza 10 ani de cand acest serviciu a fost rebranduit, in 2012.
„Un deceniu mai tarziu, peste 2,5 miliarde de oameni din peste 190 de tari folosesc Google Play in fiecare luna pentru a descoperi aplicatii, jocuri si continut digital”, potrivit lui Tian Lim. „Si peste 2 milioane de dezvoltatori lucreaza cu noi pentru a-si construi businessurile si a ajunge la oameni pe glob”.
Compania din Statele Unite ofera un impuls de puncte pentru a marca cei 10 ani ai platformei. Cei care activeaza impulsul de puncte (data de pornire variind in functie de tara), vor castiga de 10 ori mai multe puncte la achizitii, inclusiv majoritatea articolelor din aplicatii.
Ce credeti despre faptul ca compania din Statele Unite a creat un nou logo pentru Google Play pentru a marca cea de-a 10-a aniversare a acestei platforme? Si ce credeti despre bonusurile oferite?