In a doua jumatate a anului trecut, compania Google din Statele Unite a lansat un instrument pentru bloguri care se numeste Blog Compass si care oferea bloggerilor subiecte in trend. Cu toate acestea, dupa doar zece luni, compania Google a inchis serviciul.
In 2018, Google a lansat un instrument destinat bloggerilor si webmasterilor care se numeste Blog Compass. Acest instrument a fost conceput pentru a le oferi utilizatorilor mai multe informatii despre blogul lor, pentru a le evidentia subiecte care sunt in trend si asa mai departe.
Ideea e ca instrumentul Google le permitea bloggerilor sa gaseasca mai multe subiecte interesante despre care sa vorbeasca. Teoretic, parea un serviciu excelent.
Dar se pare ca, in viata reala, utilizatorii nu au fost atat de interesati de acel instrument al Google, sau poate ca foloseau alte instrumente care erau bune la aceleasi lucruri.
Acest lucru a determinat in cele din urma compania Google din Statele Unite sa inchida serviciul pentru bloguri. Faptul ca va fi inchis a fost descoperit de publicatia AndroidPolice.
Publicatia a aflat ca, atunci cand utilizatorii incercau sa deschida serviciul pentru bloguri, acestia erau intampinati de un mesaj care indica ca instrumentul este inchis.
Conform mesajului, „Dupa cateva luni, am decis sa inchidem Blog Compass”. Compania Google din Statele Unite nu a oferit inca un raspuns oficial cu privire la motivul inchiderii, dar cel mai probabil lipsa de interes din partea utilizatorilor a fost motivul inchiderii Blog Compass.
Aceasta nu este prima data cand o companie inchide un produs sau un serviciu la scurt timp dupa lansare din cauza lipsei de interes. La urma urmei, de ce ar continua companiile sa investeasca timp si resurse intr-un produs pe care nu-l folosesc prea multi oameni, nu-i asa?