Compania Facebook din Statele Unite a lansat acum ceva vreme o platforma podcast. Acum, conform unei noi stiri, compania din Statele Unite va inchide platforma podcast pe 3 iunie.
Facebook isi inchide platforma podcast dupa nici macar un an de la lansare. Nu va mai fi posibila incarcarea de continut nou de catre creatori in aceasta saptamana, iar platforma se va inchide pe 3 iunie, conform Bloomberg.
Compania FB din SUA a confirmat inchiderea platformei pentru The Verge, dar la acel moment nu a furnizat o data specifica. Aceasta masura face parte dintr-o reevaluare mai larga a produselor audio ale FB.
De asemenea, compania inchide hub-urile Soundbites si Audio de pe site-ul sau si integreaza caracteristica sa Live Audio Rooms de streaming live in cadrul suitei sale Facebook Live.
Purtatoarea de cuvant a FB, Adelaide Coronado, a oferit o declaratie pentru The Verge, declaratie conform careia compania s-a decis sa creeze o suita de instrumente mai ordonata.
„Dupa un an de insusit cunostinte noi si dupa experientele noastre, ne-am hotarat sa cream o suita de instrumente mai ordonata pe Facebook”, potrivit purtatoarei de cuvant a companiei din SUA. „Evaluam constant caracteristicile pe care le oferim, astfel incat sa ne putem concentra pe cele mai importante experiente”.
Acestea nu sunt niste vesti foarte surprinzatoare surprinzatoare. In 2020 si 2021, piata audio a devenit foarte activa, companii precum SiriusXM si Amazon cumparand retele de podcast in timp ce aplicatia Clubhouse a fost evaluata la 4 miliarde de dolari.
Asa ca si Facebook s-a implicat in domeniul podcast. Acum, la un an dupa implicare, compania Facebook considera acum ca domeniul de platforme podcast nu e unul viabil.