fbpx
De ce compania Facebook s-ar putea rebrandui

De ce compania Facebook s-ar putea rebrandui

Compania Facebook din Statele Unite s-ar putea rebrandui in urmatoarea perioada si exista motive pentru asta. Rebranduirea implica o redenumire a companiei.

In prezent, compania parinte cu numele Facebook gestioneaza businessuri precum reteaua sociala FB, WhatsApp, Instagram, dar si businessul hardware Portal.

FB a inceput ca platforma de social media. Dar de-a lungul anilor, compania din Statele Unite s-a extins. A cumparat companii precum WhatsApp si Instagram si s-a implicat si in hardware cu dispozitive precum Portal.

CITESTE SI:  Pentru ce vor fi caracteristicile de dating lansate de Facebook

Acum, conform unei stiri de The Verge, compania Facebook din Statele Unite s-ar putea rebrandui. Potrivit surselor publicatiei, compania din Statele Unite va anunta un nou nume peste cateva zile, nume care sa reflecte accentul pe construirea metaversului.

Se pare ca asta intentioneaza CEO-ul Mark Zuckerberg al companiei din Statele Unite, pentru a permite companiei sa fie cunoscuta nu doar in calitate de platforma de social media.

CITESTE SI:  Facebook este dispusa sa publice anunturile politice sprijinite de Rusia

Daca acest lucru iti suna familiar, acest lucru se datoreaza faptului ca, in urma cu cativa ani, si Google s-a rebranduit, formandu-se compania parinte Alphabet, iar Google devenind unul dintre sectoarele sale.

Platforma de social media nu va disparea, dar e posibil ca va fi formata o noua companie parinte si ca Facebook, WhatsApp, Instagram, Oculus vor fi segmentele acelei companii.

Avand in vedere ca compania din Statele Unite a fost acuzata din considerente de confidentialitate defectuoasa in ultimii ani, e posibil ca, daca ar lansa noi companii sub brandul Facebook, ar isca ingrijorari din partea oamenilor.

CITESTE SI:  De ce scad vanzarile de console PlayStation ale Sony

Asa ca o noua companie parinte care sa le cuprinda pe toate (o rebranduire) ar putea fi o alternativa. Ce parere ai despre faptul ca compania Facebook din Statele Unite s-ar putea rebrandui in viitor?