Clientii care si-au trimis dispozitivele Apple la magazinele companiei pentru reparatii, in SUA si nu numai, trebuie sa primeasca urmatoarea informatie. Acei clienti nu-si vor putea recupera device-urile – ce au trecut prin reparatii – foarte curand.
Ti-ai trimis recent dispozitivul Apple la unul dintre magazinele fizice din SUA ale companiei pentru o reparatie? Daca credeai ca il vei recupera inapoi in curand, mai gandeste-te.
Asta pentru ca, din cauza faptului ca compania Apple din Statele Unite isi inchide magazinele fizice pana la o notificare ulterioara, toate dispozitivele ramase acolo pentru reparatii nu vor putea fi returnate clientilor pana ce magazinele nu se vor redeschide.
Acest lucru a fost confirmat intr-o stire de Business Insider in care un purtator de cuvant al companiei Apple din SUA a anuntat asa se va intampla.
Purtatorul de cuvant a mai spus ca, inainte de inchiderea magazinelor, Apple a incercat sa contacteze clientii care si-au lasat dispozitivele acolo pentru reparatii, informandu-i ca au un timp limitat pentru recuperarea dispozitivelor care au trecut prin reparatii.
Din pacate, unii clienti fie au fost pur si simplu prea ocupati, fie nu s-au deranjat. Drept urmare, au mai ramas ceva dispozitive in magazinele companiei Apple, iar aceste dispozitive care au trecut prin reparatii vor fi returnate clientilor abia dupa redeschidere.
Apple si-a inchis anterior magazinele pe 14 martie si se astepta ca le va redeschide pe data de 27 martie. Cu toate acestea, asa cum s-a spus, compania a schimbat data de 27 martie in „pana la o notificare ulterioara” si nu avem idee cand va fi.
Mai ales ca focarul de coronavirus Wuhan din SUA se extinde, ca oamenii sunt indemnati sa se izoleze si ca o multime de companii neesentiale au fost sfatuite sa se inchida.