YouTube ar putea deveni in curand un furnizor gratuit de continut TV, similar cu cel prin cablu. Noul hub va fi finantat prin reclame si s-ar putea lansa in totalitate in acest an.
Platforma de continut video YT din SUA testeaza un nou hub gratuit finantat prin reclame. Conform The Wall Street Journal, YouTube se afla in discutii cu cateva companii de divertisment pentru a oferi filme si seriale in hub-ul canalelor similare cu cele prin cablu.
Anumite surse au confirmat publicatiei WSJ ca compania YT din Statele Unite testeaza in prezent acest concept de furnizare de continut TV cu un numar redus de parteneri media. Lansarea completa a acelor canale gratuite de continut TV pe platforma YouTube s-ar putea intampla mai tarziu in acest an.
Adaugand un hub de continut TV gratuit cu reclame, platforma de clipuri video YouTube din Statele Unite ar putea concura cu jucatori mai importanti din industrie, precum Tubi, Pluto TV si Roku si sa ofere un catalog similar de filme si show-uri TV.
Compania a lansat recent o modalitate pentru utilizatori de a se inscrie la peste 30 de servicii de streaming cu plata, direct de pe platforma YT.
Pentru a tine pasul cu competitia, compania YouTube din Statele Unite se implica in noi modele de business de streaming. Conform unei declaratii a unei purtatoare de cuvant a YouTube pentru The Wall Street Journal, YouTube deruleaza un experiment de furnizare de continut TV la scara redusa cu cativa utilizatori, permitandu-le acestora sa urmeasca gratuit canale cu reclame. Acea purtatoare de cuvant a declarat ca:
„Suntem in cautare de noi modalitati prin care sa le putem oferi utilizatorilor o destinatie centrala pentru a gasi, urmari si distribui mai usor continutul care conteaza cel mai mult pentru ei”.