Compania YouTube din Statele Unite va lansa o noua caracteristica care va duce aceasta platforma de clipuri video mai in linie cu TikTok. Platforma de clipuri video va lansa pseudonime unice pentru fiecare utilizator.
Toti utilizatorii YT vor primi un nou mod de identificare. Compania a anuntat ca va oferi cate un pseudonim unic pentru fiecare utilizator, o conventie obisnuita pentru alte platforme de pe internet, dar nu si pentru YT.
Fiecare utilizator va detine un nume de utilizator unic pe platforma YouTube, de la paginile canalului pana la Shorts – rivalul companiei YouTube pentru TikTok. Utilizatorii pot folosi un pseudonim pentru a-i mentiona pe altii in comentarii, descrieri video, titluri si asa mai departe – lucruri despre care compania pretinde ca va creste vizibilitatea pentru creatori.
„Dorim sa ne asiguram ca creatorii isi pot crea o identitate la fel de unica ca continutul lor, oferind urmaritorilor increderea ca interactioneaza cu creatorii lor preferati”, conform unei postari pe blog de catre YouTube.
Creatorii vor putea inca avea un nume de canal, dar numele de utilizatori vor fi unice. Compania va lansa notificari pe baza unor factori precum prezenta generala pe platforma, numarul de abonati si daca canalul e activ.
Revendicarea unui pseudonim ar putea fi stimulul necesar pentru creatorii care nu sunt pe YouTube de a se alatura platformei, utilizatorii avand nevoie de obicei de minimum 100 de abonati pentru a crea un URL personalizat.
URL-urile personalizate vor deveni pseudonimul implicit in majoritatea cazurilor. YouTube ii va notifica pe creatori atunci cand e momentul sa-si creeze un pseudonim unic pe platforma. Adaugarea acestei functii aduce platforma mai in linie cu TikTok, compania YT dublandu-si investitia in Shorts.