Compania Facebook din Statele Unite – care gestioneaza reteaua sociala cu acelasi nume – vrea ca comentariile (raspunsurile) afisate de la postarile publice sa fie mai de calitate.
Daca ati urmarit vreodata comentariile afisate la o postare publica de pe Facebook, poate ca v-ati dat seama ca e exemplul perfect al neajunsurilor internetului si retelelor social media din ziua de azi.
Acesta e motivul pentru care Facebook a anuntat recent o initiativa prin care spera ca comentariile publice afisate sa fie mai pline de inteles, mai de calitate si sa aiba legatura cu ceea ce te intereseaza. Conform companiei, „Intotdeauna lucram pentru a ne asigura ca timpul petrecut pe Facebook este bine folosit. O modalitate este prin folosirea unui clasament care promoveaza conversatiile importante prin afisarea pentru oameni a postarilor si raspunsurilor cele mai relevante pentru ei”.
Compania spune ca va efectua unele schimbari in acest sens in incercarea de a imbunatati aceste clasamente de comentarii afisate in postarile publice. Una dintre modalitatile de imbunatatire a clasamentului unui raspuns este prin afisarea raspunsului al carui autor a interactionat cu utilizatorul de Facebook care vede acel raspuns.
Asta inseamna ca, daca Pagina de Facebook sau persoana – la a carei postare comentezi – iti raspunde la comentariul public, acesta va deveni mai important si va creste in clasament.
Acest lucru se va aplica si comentariilor publice sau reactiilor de la amicii persoanei care a creat postarea. De asemenea, Facebook detaliaza unele dintre criteriile pe care le cauta atunci cand analizeaza comentariile publice afisate, cum ar fi „semnalele de integritate”, modul in care alti utilizatori reactioneaza la raspunsurile de la postari si asa mai departe. Ramane de vazut daca aceste lucruri vor duce la conversatii mai de calitate pe reteaua sociala.