Brandurile si producatorii de smartphone-uri s-au tachinat reciproc si pe utilizatorii lor din nou si din nou. Compania Apple din Cupertino a tachinat Samsung, Huawei tachineaza Xiaomi, Samsung tachineaza Apple si tot asa. Recent, Google i-a tachinat pe utilizatorii de iPhone-uri cu noua sa campanie „Night Sight”.
Pentru o perioada lunga de timp, iPhone-urile companiei Apple au fost percepute ca avand cele mai bune camere de smartphone de pe piata. Desi camerele iPhone-urilor au continuat sa-si mentina standardele, se pare ca acestea au fost depasite de alte companii care par a fi dispuse sa-si asume un risc mai mare.
Smartphone-urile Nexus ale Google nu au fost niciodata cunoscute pentru camerele lor, dar Google a schimbat situatia cu gama de telefoane Pixel, mai ales cu Google Pixel 3 cu camera sa Night Sight.
Google a folosit smartphone-ul Pixel 3 pentru a-i tachina pe utilizatorii de iPhone-uri. Compania a lansat recent o noua campanie de publicitate prin care promoveaza abilitatile Night Sight ale lui Google Pixel 3 care este o caracteristica a camerei care foloseste AI pentru a captura fotografii in conditii de lumina redusa, cu rezultate foarte impresionante. Vrea sa fure utilizatorii de iPhone-uri cu smartphone-ul sau Pixel 3.
Unii utilizatori ar putea spune ca acesta nu este cel mai firesc aspect al fotografiilor, dar le preferam pe acestea ale lui Pixel 3 in loc de o fotografie pixelata si supraexpusa.
Incepem sa vedem si alte companii care implementeaza caracteristici similare cu cea a smartphone-ului Pixel 3. De asemenea, s-a zvonit ca Samsung va implementa o caracteristica de camera similara denumita Bright Night pentru Galaxy S10.
De asemenea, am vazut caracteristica de camera adusa si pe alte smartphone-uri. Nu suntem siguri cum are de gand Apple sa raspunda la aceasta caracteristica a Google, dar compania Apple de iPhone-uri pare sa fie mai mult decat multumita cu campania sa „Shot on iPhone” pentru utilizatori.