Compania Instagram din Statele Unite s-a gandit sa-si foloseasca platforma pentru a sustine intreprinderile marunte care sunt cele mai afectate in aceasta perioada, din cauza coronavirusului Wuhan.
Problema cu o multime de intreprinderi marunte este ca, de obicei, nu au acelasi resurse financiare ca companiile uriase. Asta inseamna ca, in perioade de criza precum cea cu care ne confruntam acum din cauza coronavirusului Wuhan, exista o multime de intreprinderi marunte care sunt fortate sa-si suspende activitatea si care nu dispun de suficiente resurse financiare pentru a se autosustine in lunile urmatoare.
Unele intreprinderi marunte – cum ar fi restaurantele – incep sa ofere servicii de livrare sau preluare, pe vremea coronavirusului Wuhan. Pentru a scoate in evidenta aceste businessuri, Instagram a lansat noi stickere pentru ca clientii sa comande de la aceste businessuri, clientii fiind redirectionati pe site-ul businessului.
Conform Instagram: „Intreprinderile marunte sunt o parte importanta a comunitatii noastre, iar acestea se confrunta cu dificultati imense in timpul crizei de coronavirus Wuhan. Astazi, facilitam descoperirea de carduri cadou, comenzile alimentare online si strangerile de fonduri pe Instagram, astfel incat sa-ti poti sustine businessurile preferate afectate de coronavirus”.
Instagram adauga: „Intreprinderile pot oferi noi stickere de carduri cadou, comenzi alimentare si de strangere de fonduri la Povesti si pe profilele lor. Cand vezi carduri cadou sau comenzi alimentare, poti atinge pentru a cumpara pe site-ul partenerului nostru”.
Aceasta noua caracteristica a platformei Instagram din SUA va fi initial disponibila in Statele Unite si Canada, dar se asteapta ca va fi lansata global in saptamanile urmatoare. Astfel, businessuri din intreaga lume vor putea rezista mai bine crizei provocate de coronavirusul Wuhan.