Uber a creat masuri pentru a se ocupa de situatiile in care pasagerii ofera soferilor lor rating-uri scazute doar pentru a li se restitui banii. Acelasi lucru e valabil si pentru curierii de alimente ai Uber.
Soferii si pasagerii Uber trebuie sa mentina un rating ridicat pentru a putea continua sa foloseasca aplicatia, dar oamenii rau-intentionati pot reduce acel rating.
Unii pasageri ar putea chiar oferi unui sofer sau curier o evaluare redusa unei calatorii sau livrari de alimente perfect in regula doar pentru a li se restitui banii.
Companiei precizeaza ca face mai mult pentru a aborda aceasta problema si pentru a face platforma mai corecta si mai sigura pentru pasageri si curieri. Aceata companie spune ca a stabilit noi sisteme pentru a-i indica pe utilizatorii care fac plangeri doar pentru a primi o rambursare.
Uber spune ca orice reclamatii pe care acesti utilizatori si pasageri le fac nu vor afecta evaluarea unui sofer si nici nu vor fi un factor in deciziile de dezactivare a conturilor.
Compania subliniaza ca noile masuri sunt fundamentate pe o politica pe care a avut-o din 2017 pentru a anula evaluarile reduse pentru probleme care se afla in afara controlului soferului sau curierului, cum ar fi ambuteiajele. In alte situatii, soferii si curierii vor primi informatii clare cu privire la motivul dezactivarii conturilor lor de catre Uber.
Acestia vor putea solicita companiei sa reanalizeze decizia si sa includa orice detalii in favoarea lor, cum ar fi inregistrari video sau audio.
In plus, soferii din SUA care au fost acuzati ca au operat masini sub influenta drogurilor vor avea optiunea de a face un test pentru a-si dovedi nevinovatia, costul testului fiind suportat de Uber. Acestea sunt o parte din numarul de masuri pe care Uber le aduce pentru a face platforma mai sigura si mai corecta pentru soferii sai.