Facebook si TikTok sunt considerate platforme rivale, acum ca Facebook si-a dezvoltat partea de clipuri video. Cu toate acestea, TikTok incearca sa se diferentieze de FB. Un director din cadrul TikTok ofera precizari in aceasta privinta.
Facebook si TikTok sunt considerati titani in lumea social media. Dar pe masura ce FB incearca sa devina ca TikTok, cea din urma companie spune ca nu are planuri de a deveni ca FB. Intr-un interviu pentru CNBC, Blake Chandlee din cadrul companiei de clipuri video scurte a clarificat diferentele dintre aceste companii.
„Facebook e o platforma sociala. Si-a construit toti algoritmii pe baza graficului social. Aceasta e competenta lor de baza. Dar nu e si cazul nostru”. Acesta a adaugat: „Noi suntem o platforma de divertisment… Diferenta e semnificativa. E o diferenta uriasa”.
Acesta se refera la datele FB despre conexiunile dintre persoane. Blake Chandlee e o persoana care cunoaste in amanunte platforma FB. Acesta a fost director in cadrul FB inainte de a lucra pentru TikTok.
Si Google a incercat sa creeze o retea sociala, Google+, dar aceasta e esuat. Potrivit lui Blake Chandlee, atunci cand lucra la Facebook, cei de la Facebook erau ingrijorati de Google+, doar ca intre timp a devenit clar ca Google+ va esua.
Pentru ca compania Google din SUA exceleaza la motorul sau de cautare, pe cand Facebook la social. „Vad acelasi lucru si acum […] Suntem foarte buni la ceea ce facem. Prezentam aceste tendinte culturale si aceasta experienta unica pe care oamenii o experimenteaza pe TikTok”, potrivit lui Blake Chandlee.
Tratati aceste informatii cu o doza de precautie. E treaba directorilor unei companii sa-si ridice in slavi produsul si sa-l diferentieze de produsele rivale care par similare.