Se dovedeste faptul ca anunturile de pe panourile digitale de pe cladiri au capabilitatea de a ne urma si de a aparea pe alte panouri digitale din locurile in care ne aflam. Mai jos afli cum reusesc aceste ecrane de pe cladiri sa afiseze anunturile potrivite in momentul in care te afli langa ele.
Cand treci pe langa un panou digital aflat pe o cladire, e posibil ca nu te gandesti prea mult la asta, dar poate ca ar trebui. Conform unor informatii de Consumer Reports, s-a dezvaluit ca aceste ecrane de pe cladiri ne sacaie de fapt in viata reala, aducand pe strazi unele dintre elementele mai intruzive ale internetului.
Publicitatea de pe internet se bazeaza pe cookie-uri si, drept urmare, incepem sa vedem peste tot anunturi care par coincidente ciudate. Cu toate acestea, se pare ca panourile digitale pe care le vedem pe cladiri sunt la fel de rele.
Conform lui Frank O’Brien, CEO-ul unei platforme publicitare pe nume Five Tier, aceste panouri digitale de pe cladiri vin cu senzori si tehnologie care pot prelua identitatea smartphone-urilor pe masura ce trecem pe langa acele panouri.
Astfel, se poate spune agentilor de publicitate cine se afla prin zona si ce fel de anunturi trebuie afisate. Cine a crezut ca aceste anunturi se schimba in mod intamplator sau programat, ei bine, ar trebui sa afle ca nu e intotdeauna asa.
Pe baza acestor date, agentii de publicitate pot determina cel mai bine ce tipuri de anunturi sa afiseze intr-o zona la un anumit moment al zilei.
Anunturile ar putea include si social media, companiile putand afisa publicitatea panourilor digitale de pe cladiri si in fluxul de noutati de pe retelele sociale. Se pare ca aceste practici nu sunt tocmai noi, dar intensificarea utilizarii lor este destul de alarmanta.