Mai devreme in aceasta saptamana, mai multe dispozitive HomePod ale companiei Apple din Cupertino s-au defectat in urma unui update pe care compania din Cupertino l-a lansat.
Acest lucru a dus la retragerea de catre Apple a acelei actualizari software. Acum, compania americana a venit cu solutia pentru dispozitivele defectate.
Solutia este o noua actualizare software, versiunea iOS 13.2.1. Aceasta include toate caracteristicile update-ului iOS 13.2, dar si repara ce-a stricat iOS 13.2.
Dupa cum unii au auzit, Apple a lansat un update iOS 13.2, dar din pacate acest update a defectat unele dispozitive HomePod. Compania i-a avertizat ulterior pe utilizatorii cu boxe inteligente HomePod defectate sa nu incerce sa reseteze sau sa scoata boxa inteligenta din aplicatia Home.
Daca ai respectat instructiunile Apple si inca ai dispozitivul functional, atunci ar trebui sa instalezi cat mai curand pe boxa inteligenta un nou update care repara ce-a defectat update-ul anterior.
Noul update este pentru versiunea iOS 13.2.1. Changelog-ul este aproape acelasi cu cel pentru actualizarea software anterioara, principala diferenta fiind ca cea noua repara dispozitivele HomePod defectate de compania din Statele Unite.
Cei care au boxe inteligente HomePod functionale ar trebui sa instaleze noul update de la compania din Statele Unite. Acesta ar trebui sa fie instalat automat.
Dar daca nu esti sigur, poti verifica istoricul firmware al HomePod, iar daca este versiunea 13.2.1, atunci ar trebui sa fie in regula. Cu toate acestea, cei care au instalat update-ul si au boxa inteligenta defectata vor trebui sa o duca la un Apple Store. Asta pentru ca compania Apple din Cupertino va inlocui dispozitivele defectate chiar daca au termenul de garantie expirat.