Serviciul IGTV de la Instagram e pe cale sa devina o alternativa mai viabila la YouTube pentru creatori. Totul se datoreaza unor modificari pe care compania Instagram le are in vedere pentru serviciul de clipuri video IGTV al sau. S-ar putea ca YouTube sa aiba parte de concurenta serioasa.
In timp ce navighezi pe Instagram Stories, ocazional intalnesti reclame. Dar clipurile IGTV ale companiei din Statele Unite au ramas in general lipsite de reclame, dar acest lucru se va schimba.
Desi poate fi sacaitor pentru utilizatorii care urasc reclamele, poate fi o veste buna pentru creatorii care doresc sa-si castige traiul creand clipuri video pentru Instagram. La fel se intampla si pe YouTube.
Intr-un anunt de compania din Statele Unite, s-a dezvaluit ca reclamele vor ajunge la clipurile video din serviciul sau, iar acest lucru poate fi benefic pentru creatori. Asta pentru ca aceasta companie va imparti veniturile din reclame intr-un mod similar in care YouTube imparte veniturile cu creatorii sai.
Acest lucru ar transforma Instagram intr-o alternativa mai viabila la YouTube. Conform Instagram: „Incepand cu saptamana viitoare, introducem reclame in serviciul IGTV. Vrem sa sustinem investitiile creatorilor in IGTV, impartind veniturile din publicitate cu acestia. Reclamele IGTV vor aparea initial atunci cand oamenii urmaresc clipuri video din previzualizarile de pe feedul lor”.
Pentru cei nefamiliarizati, acest serviciu este locul in care utilizatorii platformei vor putea incarca clipuri video lungi. Asta spre deosebire de clipurile video Stories care sunt scurte.
Ramane de vazut daca aceste modificari ii vor convinge pe creatori sa treaca de la YouTube la IGTV. Ce parere ai despre asta? Crezi ca compania Instagram din Statele Unite va reusi sa convinga multi creatori sa treaca de la YouTube la serviciul sau?