O companie de papetarie din Nagoya, Japonia, a fost surprinsa de cererea coplesitoare de produse anti-atacatori pentru femei. Gama de produse a companiei Shachihata consta in tot felul de lucruri la care v-ati putea astepta de la o companie de papetarie: stilouri, timbre si asa mai departe.
Shachigata are de toate. Insa cel mai vandut produs al companiei din Japonia nu lasa urme pe hartie, ci pe atacatori. E vorba despre o stampila care e comercializata ca metoda pentru ca femeile din Japonia sa lupte impotriva agresorilor.
Cand vine vorba despre siguranta personala, exista multe lucruri pe care le putem cumpara pentru a ne mentine in siguranta in public. De exemplu, poti cumpara spray cu piper pentru a alunga atacatorii.
De asemenea, exista si fluiere dispozitive care emit zgomote puternice si care descurajeaza atacatorii. Cu toate acestea, in Japonia, o companie din Nagoia – pe nume Shachihata – a inceput sa vanda o stampila anti-atacatori pentru femei.
Aceasta este o stampila care foloseste ultraviolete pentru a marca agresorul. Ceva similar cu ceea ce folosesc unele cluburi pentru a marca cei care intra in cladiri.
Aceasta stampila a fost proiectata pentru a permite femeilor sa tina piept atacatorilor. In caz ca nu stiati, Japonia se confrunta cu problema hartuirilor sexuale, unii barbati profitand de aglomeratii pentru a molesta femeile.
Ideea acelei stampile este ca permite femeilor din Japonia sa-i marcheze rapid pe atacatori fara ca ei sa stie neaparat despre asta. Dupa care, daca femeile raporteaza incidentul la politie, stampila poate contribui la identificarea agresorilor. Se pare ca aceste stampile s-au dovedit a fi un succes, pentru ca compania din Japonia a vandut intregul lot inca din prima zi de la lansare.
Sursa imagine: Flickr.com