PewDiePie, pe numele sau real Felix Kjellberg, a intrat in istorie devenind primul YouTuber individual care a ajuns la 100 de milioane de abonati. Pe de alta parte, canalul T-Series – care are in prezent 109 milioane de abonati – a stabilit oficial recordul in luna mai.
In ziua de azi, tehnologia a deschis tot felul de usi cand vine vorba despre cariera. Oamenii nu mai sunt limitati la locurile de munca traditionale, gratie internetului, iar unii dintre ei au mare succes.
Acesta este un YouTuber cu care multi sunt familiarizati. Si nici nu ar trebui sa fie de mirare. La urma urmei, acesta a reusit sa ajunga la 100 de milioane de abonati.
PewDiePie este astfel primul YouTuber individual care a ajuns la un numar atat de mare de abonati. Ar trebui sa subliniem distinctia „YouTuber individual”.
Asta pentru ca, daca va amintiti, a existat un fel de lupta intre PewDiePie si canalul de YouTube T-Series. In caz ca nu stiati, T-Series e un canal de YouTube specializat in muzica indiana.
Acest canal are in prezent 109 milioane de abonati (mai multi decat cei ai PewDiePie, evident). Dar dintre YouTuberii individuali, PewDiePie e primul care a ajuns la 100 de milioane de abonati.
Intre timp, YouTube a alcatuit un mic clip video de felicitare care arata evolutia carierei lui PewDiePie de-a lungul anilor, de cand a incarcat primul clip pe YouTube, in 2010.
Acestea fiind spuse, in ciuda faptului ca a ajuns la atat de multi abonati, YouTuberul PewDiePie e numai pe locul 9 in topul Forbes al celor mai bine platiti YouTuberi din lume, estimandu-se ca a castigat 15,5 milioane de dolari in 2018. Prima pozitie in acel clasament ii revine unui baiat care analizeaza jucarii pe YouTube si care a castigat 22 de milioane de dolari in 2018.
Sursa imagine: Flickr.com