In cadrul Cloud Next 2018, compania Google a subliniat importanta invatarii automate pentru a ajuta la imbunatatirea productivitatii muncii.
In Google Drive, caracteristica „Priority” cu AI functioneaza pentru a sugera documente relevante, in timp ce „Workspaces” ajuta la ordonarea fisierelor la care ai putea avea nevoie de acces rapid.
Managerele de fisiere devin din ce in ce mai inteligente, pentru ca pot anticipa fisierele si dosarele pe care le accesam des, ceea ce determina sa fie mai usor si mai rapid de accesat.
Asa a fost in cazul serviciului Google Drive de ceva vreme, dar acum se pare ca Google foloseste AI pentru a imbunatati serviciul. Denumita „Priority”, aceasta este o caracteristica AI noua anuntata de companie in Drive care va efectua sugestii inteligente de date, dar si de organizare.
Potrivit Google, „Folosind invatarea automata, identificam datele cu prioritatea inalta pentru tine. Cand deschizi pagina, vei vedea acele date, impreuna cu comentariile si actiunile sugerate”.
De asemenea, va ajuta la organizare, pentru ca AI (inteligenta artificiala) poate sorta fisierele in diverse spatii de lucru in Drive. „Pagina de prioritate organizeaza, de asemenea, fisiere in spatii de lucru. Acestea iti permit sa colectezi un set privat de fisiere de lucru pentru un acces permanent facil. Adaugarea datelor intr-un spatiu de lucru nu afecteaza locatia lor de stocare sau permisiunile – doar ca aduna datele pentru ca tu sa le gasesti mai rapid”.
Din pacate, potrivit Google, functia Priority cu AI este in prezent disponibila in Drive in stadiu beta, ceea ce inseamna ca nu va fi disponibila tuturor utilizatorilor, dar suna promitator si ne asteptam ca compania va extinde caracteristica in cele din urma pentru mai multi utilizatori Drive.