Cumparaturile de la magazine dupa incercarea fizica a tenisilor este atat de depasita, daca intrebi Gucci. Brandul italian de moda de lux Gucci permite acum clientilor sai sa „incerce” colectia sa de incaltaminte Ace folosind AR.
Multe branduri de moda folosesc AR (realitatea augmentata) pentru a permite clientilor sai sa incerce produsele de la distanta. Gucci, brandul italian de moda de lux, incearca ceva similar.
Brandul de moda a lansat o noua aplicatie iOS care permite clientilor sa incerce de la distanta tenisi folosind AR. Aplicatia permite utilizatorilor sa incerce acei tenisi pe care-i doresc prin indreptarea camerei foto a dispozitivului catre picioarele lor.
Apoi, aplicatia brandului de moda Gucci le va permite sa incerce tenisii in mod virtual. Acestia pot folosi, de asemenea, camera pentru a captura o fotografie cu ei purtand tenisii pe care ii plac, iar apoi pot impartasi imaginea pe social media.
Noua aplicatie iOS de la brandul Gucci foloseste AR prin utilizarea algoritmilor de invatare automata si in timp real care detecteaza pozitia tenisilor si care ia in calcul si variatiile de iluminare, textura si culoare.
Tehnologia de urmarire a piciorului folosita de aplicatia Gucci este suficient de buna pentru a se adapta nu numai la diferitele unghiuri ale camerei, ci si la picioare in timp ce acestea se misca.
Tehnologia de baza este oferita de Wannaby, un startup cu sediul in Belarus care construieste experiente de comert bazate pe AR. Startup-ul a lansat deja o aplicatie AR in acest an care se numeste Wanna Kicks si care permite clientilor sa personalizeze si sa incerce incaltaminte dintr-un catalog mare. Noua aplicatie a brandului Gucci care iti permite sa incerci tenisi Ace prin AR este acum disponibila pentru descarcare de pe App Store.