Compania Facebook a fost cuprinsa intr-un scandal privind confidentialitatea datelor in ultimul timp, ceea ce a dus la mari batai de cap de natura legala si de reglementare pentru companie, fara a mai mentiona faptul ca reputatia companiei a avut de asemenea de suferit.
CEO-ul companiei, Mark Zuckerberg, si-a cerut scuze pentru intregul episod anterior si si-a cerut din nou scuze acum ceva timp prin reclame in mai multe dintre ziarele cele mai importante.
Reclamele vin sub forma unor scuze scrise de CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, si sunt o incercare de a clarifica pozitia companiei asupra intregii situatii. „Este posibil sa fi auzit despre o aplicatie de chestionare a unui cercetator universitar care a folosit datele de Facebook ale milioane de oameni in 2014”, scrie CEO-ul Mark Zuckerberg spunand ca aceasta este o incalcare a increderii.
Mark Zuckerberg adauga ca „Imi pare rau ca nu am depus mai multe eforturi la acea vreme” si ca compania Facebook ia acum masuri pentru a se asigura ca divulgarea datelor nu se va mai intampla din nou.
CEO-ul Mark Zuckerberg mai spune ca compania a impiedicat deja astfel de aplicatii sa mai primeasca acces la atat de multe date si ca acum limiteaza datele pe care aplicatiile le pot obtine atunci cand utilizatorii se conecteaza pe Facebook.
Compania analizeaza, de asemenea, fiecare aplicatie care a avut acces la cantitati semnificative de date inainte ca problema sa fie rezolvata. Compania Facebook si CEO-ul Mark Zuckerberg se asteapta ca probabil exista si alte aplicatii si ca, atunci cand le va gasi, le vor interzice si le vor spune tuturor utilizatorilor afectati despre asta. CEO-ul Mark Zuckerberg incheie intr-o nota apologetica, promitand ca compania Facebook va depune mai multe eforturi pentru utilizatorii sai pentru a nu li se mai fura datele.
Facebook took out full page ads in the NYT, WSJ, WashPost, and 6 UK papers today https://t.co/kMA822kTpU pic.twitter.com/CUEYwyWuTT
— Brian Stelter (@brianstelter) March 25, 2018