Intr-o incercare de a reduce raspandirea informatiilor false si a spamului, compania WhatsApp din spatele popularei aplicatii de mesagerie a adaugat recent etichete care indica momentul cand un mesaj a fost redirectionat.
Fiind o aplicatie de mesagerie folosita de milioane si milioane de utilizatori din lume, nu este surprinzator faptul ca WhatsApp este, de asemenea, locul in care au loc inselatorii, in care exista mult spam, dar si informatii false.
Recent, compania WhatsApp a introdus cateva functii noi pentru a ajuta utilizatorii sa identifice mesajele care au fost redirectionate, iar acum compania efectueaza pasi suplimentari in aceasta privinta.
Potrivit WhatsApp, „Astazi, lansam un test pentru a limita redirectionarea si care se va aplica tuturor oamenilor care folosesc WhatsApp. In India – unde oamenii redirectioneaza mai multe mesaje, fotografii si clipuri video decat in orice alta tara din lume – vom testa de asemenea o limita de 5 chaturi (simultan) mai redusa si vom inlatura butonul de redirectionare rapida de langa mesajele media”.
Practic, serviciul de mesagerie va limita acum cate mesaje pot fi redirectionate simultan, ceea ce speram ca va reduce cantitatea de informatie falsa si spam pe care utilizatorii o primesc.
Desigur, acest lucru nu va impiedica complet raspandirea informatiilor false, dar prin limitarea numarului de mesaje trimise in acelasi timp, speram ca va permite altor utilizatori sa stie ca un anumit expeditor trimite informatii false, iar acesta din urma s-ar putea opri.
Dupa cum subliniaza WhatsApp, aceasta este o masura pe care o testeaza in India in momentul de fata pentru a contracara informatiile false, asa ca daca nu sunteti din India nu o veti putea vedea pentru moment.