Compania FB din Statele Unite a inceput sa ofere acces unor utilizatori la „noul Facebook”, cum il numeste compania din Statele Unite care administreaza cea mai vasta si folosita retea sociala din lume. Noul Facebook a fost anuntat in luna aprilie a anului trecut.
Acesta e mai putin aglomerat, mai ordonat si foloseste pictograme de culori mai deschise. Este vorba despre o viitoare interfata la care compania FB lucreaza.
Un procent dintre utilizatorii FB vor vedea o fereastra prin care acestia sunt invitati sa contribuie la testarea „noului Facebook”. Daca acestia sunt de acord, reteaua sociala le va permite sa foloseasca culori mai luminoase si chiar si un mod intunecat – care e oferit deja de PC-uri, iPhone-uri si smartphone-uri Android.
Interfata desktop mai ordonata promisa de FB anul trecut a inceput sa-si croiasca drum catre utilizatori, informeaza CNET. Se pare ca compania FB ofera unui procent redus de utilizatori sansa de a testa noua interfata, noul Facebook.
Utilizatorii alesi vor vedea o caseta care ii intreaba daca vor sa participe la testarea „noului Facebook”, pe masura ce compania reproiecteaza designul.
Interfata viitoare are un fundal mai putin aglomerat si culori mai luminoase. CNET spune ca vine chiar si cu un mod intunecat – care e probabil cel mai bun lucru pe care il poate oferi Facebook pentru cei care il asteptau.
Testerii vor putea sa trimita feedback catre compania Facebook despre interfata, astfel incat sa permita retelei sociale sa remedieze eventuale erori pe care le poate avea viitorul design.
De asemenea, utilizatorii vor putea reveni la aspectul anterior al retelei sociale, in cazul in care acestia prefera sa se bucure de actuala interfata inainte de a se lansa cea noua. Conform publicatiei CNET, compania are de gand sa lanseze interfata mai pe larg inainte de primavara.