Mai multe departamente din interiorul gigantului social media care opereaza serviciul Snapchat au instrumente dedicate, iar mai multi angajati au abuzat de acestea, a aflat publicatia Motherboard.
Problema cu serviciile online este ca datele dv. sunt la dispozitia companiilor care controleaza acele servicii. In cea mai mare parte, multi oameni presupun ca exista masuri de protectie pentru a impiedica accesul neautorizat la datele lor personale.
Dar, din nefericire, nu este intotdeauna cazul. Intr-o stire de Motherboard, aflam ca unii angajati Snapchat au abuzat de pozitia lor pentru a-i spiona pe utilizatori.
Stirea – care citeaza fosti angajati ca surse – sustine ca cativa angajati Snapchat au abuzat de pozitia lor acum cativa ani in urma.
Conform acestora, Snapchat are cateva instrumente interne care le permite angajatilor sa acceseze informatii de la utilizatori, cum ar fi locatia lor, Snap-urile memorate si alte informatii personale.
Unul dintre instrumente, denumit SnapLion, a fost dezvoltat astfel incat Snap sa poata accesa informatiile despre utilizatori daca ar exista vreodata o solicitare de acest gen din partea organelor de drept.
Acest lucru are logica deoarece multe companii au modalitati de accesare a informatiilor despre utilizatori si in aceste cazuri. Dar in acest caz stirea sustine ca unii angajati Snapchat au abuzat de pozitia lor.
Intr-o declaratie oferita pentru Motherboard, Snapchat a spus: „Protectia vietii private este esentiala la Snap. Pastram foarte putine date despre utilizatori si avem politici si controale robuste pentru a limita accesul intern la datele pe care le avem. Accesul neautorizat de orice fel reprezinta o incalcare clara a standardelor de conduita ale companiei si, daca incalcarea este detectata, acest lucru duce la oprirea acesteia”.