Spotify a anuntat ca faciliteaza artistilor si caselor de discuri inscrierea de melodii noi in playlist-uri. Compania a lansat o noua caracteristica care se afla inca in stadiu beta si care le va permite artistilor cu un cont Spotify for Artists – sau caselor de discuri care folosesc Spotify Analytica – sa inscrie melodii inca nelansate pentru a fi incluse in playlist-uri.
Una dintre caracteristicile grozave ale serviciului Spotify este ca ajuta oamenii sa descopere melodii noi. Asta se realizeaza prin playlist-uri organizate care sunt actualizate frecvent.
Acest lucru este benefic pentru ascultatorii de muzica care doresc sa descopere artisti si melodii noi, dar si pentru muzicienii care spera sa ajunga la mai multi oameni.
Vestea buna atat pentru artisti, cat si pentru ascultatori, este ca Spotify a lansat o noua caracteristica prin care muzicienii pot acum inscrie melodii nelansate pentru a fi luate in considerare pentru a fi incluse in playlist-uri.
Ce inseamna asta pentru artisti? Ei bine, daca ai o melodie noua pe care inca nu ai lansat-o ca parte a unui album, poti sa o inscrii acum pe Spotify pentru a se decide daca aceasta ar trebui sau nu sa fie inclusa in playlist-uri.
Acest lucru inseamna ca artistii au sansa de a lansa mai devreme muzica noua, le ofera indicii fanilor lor cu privire la ceea ce urmeaza si asa mai departe. De asemenea, dupa cum indica Spotify, acest lucru le ofera muzicienilor un control mai bun cu privire la care single il promoveaza fanilor si urmaritorilor lor.
Ei bine, nu este sigur ca melodia ta noua va fi aprobata si folosita de Spotify. Serviciul sustine ca nimeni nu poate plati pentru a fi pus intr-un playlist, ceea ce inseamna ca nu conteaza daca esti un mare artist cu mari resurse si cu multi fani, sau un muzician independent aflat la inceput de drum. Atata timp cat melodia ta se potriveste genului/temei playlist-ului, exista sanse ca va fi aprobata.