fbpx
Cum ar putea fi prima casca VR proprie a Valve

Cum ar putea fi prima casca VR proprie a Valve

Imagini ale unui prototip de casca VR cu brand Valve au aparut pe site-ul Imgur de impartasire de imagini. Anumite surse spun ca acestea sunt intr-adevar prototipuri.

De asemenea, am auzit ca campul de vizualizare va fi de 135 de grade si ca rezolutia va fi Vive Pro. Ar putea veni si cu controlere cu articulatii, dar si cu un joc Half-Life pentru realitate virtuala.

Conform unei stiri de UploadVR, se pare ca Valve ar dori sa-si dezvolte propria casca VR (realitate virtuala). Asta conform unor imagini neoficiale ale unui presupus prototip pe care compania l-a dezvoltat, iar UploadVR confirma prin propriile sale surse independente ca un astfel de dispozitiv este in lucru.

CITESTE SI:  De ce compania Uber a pierdut 5 miliarde de dolari

Ceea ce este interesant este faptul ca aceasta nu este prima casca VR de la Valve. Compania a lucrat anterior cu HTC la dezvoltarea HTC Vive, dar noul dispozitiv ar putea fi prima casca de realitate virtuala cu brandul Valve.

Detaliile despre casca VR sunt limitate in acest moment, insa unele dintre caracteristicile presupuse includ o “rezolutie Vive Pro” la 135 de grade, niste controlere cu articulatii si un joc Half-Life bazat pe realitate virtuala.

CITESTE SI:  Cum se asigura browserul Safari in iOS 13 ca nu deschizi acelasi site de doua ori in file diferite

Acestea fiind spuse, nu este o exagerare sa credem ca Valve ar dori sa-si produca propria casca VR. Compania a lansat in trecut echipamente proprii, cum ar fi dispozitivele Steam Controller si Steam Link, asa ca ideea crearii unei casti cu brand Valve nu este una surprinzatoare.

CITESTE SI:  Ce optiune automata ofera Android Q pentru modul intunecat

Desi ramane de vazut cat de diferita va fi aceasta fata de HTC Vive. Se poate spune ca intrarea companiei pe piata VR este un pic tarzie, daca nu iei in calcul HTC Vive.

Cu toate acestea, avand in vedere ca VR nu a luat avantul la care multi sperau, poate ca Valve a procedat in asa fel incat sa evite unele dintre capcanele pe care alte companii le-au intampinat atunci cand isi lansau dispozitivele pentru realitate virtuala.