Unii proprietari de tablete iPad Pro ale companiei Apple din Cupertino se confrunta cu o problema de calitate, conform mai multor postari de pe forumurile MacRumors si de pe forumurile de asistenta ale Apple. Utilizatorii afectati au modele de tablete Apple care vin cu ecrane touch care nu raspund foarte bine la comenzi.
Noile tablete iPad Pro ale companiei Apple din Cupertino sunt destul de scumpe in raport cu laptopurile, dar vin cu unele caracteristici de varf, cum ar fi un ecran cu refresh de 120Hz.
Din pacate pentru unii utilizatori, se pare ca aceasta tableta are un ecran care se poticneste la derulare, deci e o problema de calitate. De asemenea, unele taste virtuale nu raspund bine, iar in unele cazuri anumite gesturi touch nu sunt inregistrate.
Conform descrierii utilizatorului Flasch care a postat pe forumul MacRumors, „Am cumparat un nou iPad Pro de 12,9 inci in prima zi de disponibilitate miercurea trecuta. Tastele ‘o’, ‘k’ si, intr-o anumita masura, ‘i’ si ‘j’ nu functioneaza cum trebuie la atingere. De exemplu, in cazul literei ‘o’, trebuie sa o apesi de mai multe ori pentru a aparea pe ecran”.
Utilizatorul a incercat apoi sa returneze tableta iPad Pro a Apple si sa obtina una noua, dar, din nefericire, se pare ca schimbarea tabletei cu una noua nu a fost o solutie, pentru ca si noua tableta a venit cu aceleasi probleme de calitate.
Aceasta problema de calitate a fost impartasita in mai multe postari in online. In cea mai mare parte, unitatile afectate par sa fie cele ale lui iPad Pro 2018, dar exista unii care sustin ca si modelele din 2016 si 2017 ale Apple sunt afectate.
Nu este clar care ar putea fi cauza problemei, daca este una hardware sau software, dar speram ca compania Apple din Cupertino e constienta de aceasta si ca lucreaza la o solutie pentru iPad Pro.