Ca parte a unui test, platforma Instagram a inlocuit butonul de cautare cu altceva. Acesta fiind un test, nu toti utilizatorii observa in acest moment aceasta schimbare. Dar poate ca, daca va avea succes, schimbarea butonului de cautare va deveni una permanenta.
Platforma Instagram din Statele Unite a lansat recent o noua caracteristica care face parte din serviciul sau numit Reels. Acest serviciu este raspunsul Instagram la TikTok.
Dar, deoarece Reels e ingropat in interiorul platformei Instagram care e deja ocupata pana la refuz cu functii, ne imaginam ca ar putea fi greu pentru utilizatori sa descopere cum sa foloseasca Reels.
Acesta este motivul pentru care nu este o surpriza ca, pentru unii utilizatori, compania pare ca incearca un nou design cu aplicatia sa, inlocuind butonul Cautare din randul de jos cu un buton Reels.
Ideea e ca, plasand Reels mai proeminent, utilizatorii vor putea sa gaseasca cu usurinta noul serviciu si sa creeze sau sa urmareasca clipuri video.
Cautarea nu va disparea, butonul Cautare fiind mutat in partea de sus. Daca inca nu vedeti aceste modificari, nu va ingrijorati. Asta pentru ca acesta pare a fi un test din partea serverului.
Ramane de vazut daca platforma Instagram din Statele Unite va ramane cu acest design axat pe Reels, desi aceasta nu ar fi o miscare fara precedent. Anterior, cand Instagram a lansat functia IGTV, accesarea acesteia a fost plasata in mod vizibil pe pagina principala a aplicatiei, desi mai tarziu compania a inlaturat-o.
Este posibil ca aceste schimbari sunt temporare pana cand Reels castiga popularitate. Poate ca in cele din urma va deveni o caracteristica principala. Ce parere ai despre aceasta schimbare a platformei Instagram? Iti doresti ca schimbarea sa devina raspandita si sa ramana permanenta?