Compania Facebook din Statele Unite detine deja informatii din belsug despre utilizatorii sai, pe baza like-urilor lor. De asemenea, e pusa la curent cu ceea ce spun utilizatorii, pe baza comentariilor pe care le posteaza.
Dar acum Facebook doreste sa afle si cum gandesc utilizatorii. Compania a anuntat recent lansarea unei noi aplicatii de testare, iar aceasta se numeste Forecast (Previziuni).
Dupa cum indica si numele, Forecast este o aplicatie care se bazeaza pe previziuni, utilizatorii Facebook putand pune intrebari altor utilizatori prin aplicatia Forecast, dar si sa raspunde ei insisi la intrebari.
Conform Facebook: „Oamenii sunt intr-o continua cautare de informatii pentru a intelege cum ar putea arata lumea maine, luna viitoare si dincolo de asta. Noi credem ca o comunitate construita pe previziuni nu este e doar o modalitate de a scoate la iveala intelepciunea colectiva, dar si poate incuraja conversatii online mai calitative pe o paleta larga de subiecte”.
Avand in vedere ca aplicatia Forecast a companiei din Statele Unite este in testare, aceasta e limitata deocamdata la utilizatorii din Statele Unite si Canada.
De asemenea, subiectele din aplicatia Forecast sunt in prezent concentrate pe coronavirusul Wuhan, utilizatorii putand participa la realizarea unor predictii asupra pandemiei, cum ar fi daca anticipeaza o crestere a cazurilor, cand se vor redeschide plajele, cum vor avea loc evenimentele viitoare (virtual sau fizic) si asa mai departe.
Nu e clar in totalitate care sunt intentiile companiei Facebook cu aplicatia Forecast, dar cine e interesat sa o incerce o poate gasi disponibila pentru iOS pe App Store.
Asta daca se afla in Statele Unite si Canada. Ce parere ai despre noua aplicatie Forecast a Facebook? Crezi ca va avea succes, sau Facebook o va inchide in cele din urma?