Tesla Inc. a redus preturile pentru sistemele solare pentru case intr-o incercare de a ridica vanzarile greoaie, dupa ce compania si-a optimizat vanzarile si marketing-ul, a declarat pentru Reuters un oficial al companiei joi.
Incepand de joi, preturile pentru clientii de sisteme solare vor fi cu 3000-5000 de dolari mai mici, ceea ce reprezinta o economie de 15-25%, potrivit lui Sanjay Shah de la Tesla.
Tesla Energy a confirmat ca sistemele sale solare pentru case vor avea preturi in medie cu 20% mai mici. Aceste sisteme au fost oferite anterior de SolarCity, companie care a fost ulterior preluata de Tesla.
Acum se numeste Tesla Energy, iar compania isi vinde produsele pentru case si prin intermediul retelei de magazine a producatorului de masini electrice. SolarCity a fost cea mai mare companie solara din Statele Unite in momentul preluarii sale de acum doi ani.
Tesla Energy atribuie reducerea preturilor „integrarii verticale” care a permis cresterea eficientei si inchiderea unor canale de vanzare mai scumpe, cum ar fi vanzarile din usa in usa.
Aceste lucruri ii permit companiei sa reduca preturile pentru sistemele sale solare. Nu numai ca Tesla a renuntat la vanzarile din usa in usa, dar a si incheiat un acord vechi al SolarCity prin care trebuia sa vanda panouri solare pentru 800 de magazine Home Depot.
Acordul reprezenta majoritatea vanzarilor de sisteme solare, dar a adaugat peste 7000 de dolari la costul unui sistem rezidential, potrivit analistilor.
Sanjay Shah, vicepresedintele companiei pentru operatiuni energetice, a spus celor de la Reuters ca preturile pentru potentialii clienti vor fi acum cu 3000-5000 de dolari mai mici.
Aceasta este media, iar compania indica faptul ca preturile reale pot fi mai mici sau mai mari in functie de dimensiunea acoperisurilor si de locatia casei.