Compania Apple din Cupertino are de gand sa lanseze un card de credit branduit Apple Pay impreuna cu o banca de investitii, potrivit unei stiri de Wall Street Journal. Aceasta miscare ar starni valuri in aceasta industrie si subliniaza cat de serios trateaza compania Apple industria de plati, mai ales cu succesul surprinzator al Apple Pay.
Se pare ca compania din Cupertino vrea sa intre in jocul cardurilor de credit, iar daca e sa credem o stire de The Wall Street Journal, compania se pregateste sa lanseze uo noua cartela magnetica in colaborare cu banca de investitii Goldman Sachs.
Compania din Cupertino are deja un parteneriat pentru carduri de credit cu Barclays, iar daca de aceasta data s optat pentru banca de investitii Goldman Sachs, ar inseamna ca parteneriatul cu Barclays va ajunge la sfarsit.
Stirea mentioneaza ca noua cartela magnetica va include branding-ul Apple Pay si ca va fi oferita clientilor pana la inceputul anului viitor, cel tarziu. Stirea adauga chiar ca banca de investitii Goldman Sachs va oferi, de asemenea, clientilor Apple imprumuturi in magazine.
Merita sa mentionam aici ca banca de investitii Goldman Sachs a preluat recent echipa care a creat startup-ul de carduri de credit – Final. Acest lucru a semnalat ca banca de investitii Goldman Sachs este acum interesata sa concureze in mod corespunzator in industria cardurilor de credit.
Aceasta banca de investitii Goldman Sachs are deja un parteneriat cu American Express si ofera diferite tipuri de carduri premium titularilor de conturi, dar cu cardul de credit cu brandul Apple, banca de investitii Goldman Sachs va efectua prima miscare corespunzatoare pe piata cartelelor magnetice pentru consumatori, piata care valoreaza zeci de miliarde de dolari.
Beneficiul pentru compania din Cupertino este ca va adopta serviciul sau de plati, Apple Pay. Cu toate acestea, nu se stie inca cum ii va convinge compania pe clienti sa se inscrie pentru acest nou card de credit. Compania din Cupertino nu a confirmat sau infirmat aceasta stire pana acum.