S-a spus ca o companie de tehnologie nu e mare pana ce nu are propriul font personalizat. De fapt, nimeni nu a spus asta, dar acest lucru nu a oprit Netflix sa dezvaluie Netflix Sans, propriul tip de scris. Acesta a fost creat de echipa de design a companiei impreuna cu Dalton Maag.
O companie tehnologica stie ca a ajuns mare atunci cand obtine in sfarsit propriul font personalizat? Nu poate fi cazul, deoarece Netflix a fost cu siguranta mare si a dominat scena streaming-ului video cu mult timp inainte de a primi propriul font personalizat, dar in cele din urma a primit unul acum ceva timp si se numeste Netflix Sans.
Aceasta este departe de a fi singura companie de tehnologie care are propriul tip de scris personalizat. De fapt, aceasta se alatura unei liste de firme destul de distinse printre care se numara Apple, Samsung, Google si Microsoft.
Netflix Sans a fost creat de echipa de design a companiei in parteneriat cu Dalton Maag. Netflix va folosi de acum inainte fontul personalizat pentru toate materialele de branding si marketing.
Gigantul online de streaming video a folosit anterior fontul Gotham in materialele sale de branding, dar mai tarziu a decis sa-si creeze propriul font personalizat, pentru ca dorea o indentitate unica si pentru ca nu mai dorea sa plateasca taxele scumpe de licentiere pentru Gotham pe care compania il folosea in toate campaniile sale de marketing internationale.
Netflix spune ca trecerea la propriul font personalizat o va ajuta sa economiseasca milioane de dolari anual. Nu se stie daca fanilor companiei le va placea acest tip nou de scris, dar chiar daca nu le place, acestia vor trebui sa se obisnuiasca cu asta, deoarece il vor vedea destul de des.