Conform unei stiri de la publicatia Axios, o anumita companie din SUA nu va mai permite difuzarea anunturilor politice dupa scrutinul de pe data de 3 noiembrie a acestui an pentru alegerea urmatorului presedinte american.
Compania din Statele Unite nu va difuza anunturi politice dupa scrutinul din SUA care se va incheia pe 3 noiembrie, conform publicatiei Axios.
Intr-un e-mail obtinut de publicatie, Google din SUA instiinteaza agentii de publicitate ca nu vor putea difuza reclame „referindu-se la candidati, la alegeri sau la rezultatul acestora, avand in vedere ca o cantitate de voturi fara precedent va fi contabilizata dupa ziua alegerilor din acest an”.
In acelasi e-mail, compania Google cu sediul principal in SUA sustine ca va interzice, de asemenea, anunturile politice care vizeaza persoane care folosesc termeni cu privire la alegeri, inclusiv numele anumitor candidati.
Axios sustine ca aceasta politica se aplica tuturor platformelor pe care compania Google din SUA ruleaza anunturi, inclusiv YouTube. Daca e-mailul e corect, va urma un anunt similar de la Facebook.
Compania Facebook din Statele Unite si-a clarificat recent pozitia cu privire la reclamele din ziua alegerilor, declarand ca nu va accepta altele noi in saptamana care precede 3 noiembrie.
De asemenea, compania Facebook din SUA a declarat ca intentioneaza sa respinga reclamele din campaniile politice care declara victoria inainte ca rezultatele oficiale sa fie disponibile.
Ce parere ai despre decizia hotarata de compania Google din Statele Unite de a nu difuza anunturi politice despre candidati si despre rezultatele scrutinului dupa alegerile electorale din SUA de pe 3 noiembrie? Ti se pare a fi un lucru care trezeste suspiciuni?