Compania Facebook a anuntat acum scurt timp ca isi extinde instrumentul de colectare a fondurilor nonprofit in Canada si Australia si a impartasit faptul ca s-a donat in total o suma uriasa de bani prin reteaua sociala.
Compania Facebook a lansat un instrument de donatii si de strangere de fonduri in 2016 pentru a permite utilizatorilor sa stranga fonduri pentru organizatii nonprofit verificate chiar de companie.
Caracteristica a permis utilizatorilor sa doneze bani acestor organizatii chiar din reteaua sociala. Astfel, acestia nu mai trebuiau sa viziteze un site extern pentru acest scop.
Compania Facebook a extins intre timp caracteristica de strangere de fonduri si a anuntat ca a fost folosita pentru a dona peste 1 miliard de dolari. Facebook mai tarziu a permis utilizatorilor sa stranga fonduri si pentru nevoi personale prin aceasta caracteristica de donare.
De asemenea, compania a eliminat taxele de tranzactie pentru colectorii de fonduri nonprofit, pe langa eliminarea taxelor de platforma pentru colectorii de fonduri personale.
Peste 20 de milioane de oameni au donat sau au inceput sa stranga fonduri pe Facebook. Exista acum peste un milion de organizatii nonprofit din 19 tari care pot primi donatii direct prin Facebook.
Reteaua sociala a anuntat ca peste un miliard de dolari au fost stransi pentru cauze nonprofit si personale. Acum compania extinde instrumentele de colectare a fondurilor nonprofit in Australia si Canada.
De asemenea, compania Facebook a anuntat ca pentru ziua Giving Tuesday (miscare globala care incurajeaza implicarea sociala si faptele bune) de pe data de 27 noiembrie 2018, va permite donatii totale de 7 milioane de dolari pentru toti colectorii nonprofit de fonduri din Statele Unite impreuna cu partenerul sau PayPal. Aceasta caracteristica a retelei sociale s-a dovedit a fi foarte utila pentru multi oameni din lume.